Entri panjang untuk memaki orang

Khas buat seorang yang aku pernah anggap kawan rapat.
Thanks for showing the value of YOUR friendship.
Which is nothing!
Kalau dari dulu aku tau kau opportunist, tak perlu aku bazir masa tolong kau.

Wey, bila aku buat kawan, aku nk semua perkara tentang kawan aku jadi elok.
Termasuk kau dan kesah cinta kau yg sebenarnya aku rasa hopeless.
Aku sanggup tahankan, dengar, tolong kau, sebab aku fikirkan kau tu kawan aku!
Ko susah, aku ada. Bila time aku susah ada nampak kau?
Lagi susah adalah!

Kau terasa dengan benda2 aku cakap? Tapi kau ada fikir tak benda tu betul ke tak?
Lantak kau lah. Memang susah nak terima cakap orang. 5 orang cakap benda sama dengan 87 cara berbeza pun belum tentu kau accept. Itu hal kau.

Kau tau tak aku terasa bodoh gila sebabkan friendship yg aku valuekan sgt tu..kau tak bercakap dgn aku, aku pergi cari. Aku mintak maaf walaupun aku tak tau salah aku apa. Sekarang aku dah tak pedulikan kau. Lantaklah dengan life kau.

Kau belajar lah mengenal budi sikit. Aku tak pernah berkira dengan kawan2. Tapi kau sampai curik kerja aku just so that kau senang, boleh tunjuk konon kau berusaha utk dapat markah, gred elok. Bangang ke apa kalau usaha kau tu terang2 kerja tangan orang lain? Depan mata kantoi. Aku buta bila dengan kawan2. Tapi aku tak tolol lagi.

Pandai kau lari dari aku kan sekarang? Apasal? Tak berani nak confront aku sebab kau tak faham message panjang aku? Belajar lah wey, itu guna kau kat tempat tu. Bukan nya curik kerja orang lain.

1 comment:

  1. u have to cerita to me heh!!
    wink-wink. miss you hani ;D

    ReplyDelete