Cerita November #2

Rupanya tak habis lagi cerita aku ass kissing lecturer.
Okay di sini ingin dinyatakan bahawa tak pernah wujud pun sesi kipas buntut N. Atau mana-mana lecturer lain.
Kalau korang tak suka dan menyampah dengan dia, aku pun sama.
Nak pulak aku yang directly been working with him for past project.

Speak up kalau nak recognition. Kata mass comm. Everybody is entitled to say what is on their mind. Anip, gila2 dia dalam kelas tunjuk rebel side of him. Itu cara dia express x suka in anything.
Ramzi main-main mengusik selalu dengan lecturer, tapi thats his way of communicating. Yang lain, nak lecturer notice..bukak lah mulut. Kalau dok macam tunggul, rupa mcm tak paham tapi tanak tanya pastu bengang kat aku, bukan salah aku!

Please lah korang. Stop making up stories. I dont have my ways with lecturers. Aku sama je. Usaha nak grades and pointers elok. Usaha nak siapkan asgmnt. Usaha nak faham apa aku blajar. Tinggal lagi aku ni mulut ringan nak voice out opinions.

Dan aku jugak mulut ringan nak lepas cakap. Tak buat betul2 je lagi.
Stress!!! Ini ditulis waktu marah so i dont give a damn. Its my space.

Thank god dah start cuti. For the first time since i started studying, Im looking forward for a long break. Hopefully things will be a lot better next year. Insyallah!

0 Comments:

Post a Comment