Of giraffes, penguins and panda

Dulu masa zaman sekolah I suka gilaaaaaa butterfly. Semua benda nak ada butterfly. My collection of accesories are all butterflies. Kalau nampak je anything yang kena-mengena butterfly, terus beli!

Then lama-lama dah makin kurang. Sebab its an insect. Bila nak jawab favourite animal agak leceh. Favourite animal siap ada category okay? Haiwan darat: zirafah dan panda. Haiwan air: Dolphins. Haiwan dua alam: Penguins.

I love giraffes because I like things lanky. Tall and thin, sangat sexy. Macam prominent. They're so appealing!


And these 2 animals, I love them because they're like me, tubby. Adorable sangat. Rasa nak peluk! And of course, oh-so-cute! I'm not saying I'm adorable and cute. I'm saying I'm tubby. But you can say I'm adorable and cute. I know its true ;)


Tengok ni! Tak geram ke???? My baby, I'll dress him or her in that costume jugak nanti. Just because. Supaya cute appeal makin tinggi!


Then jumpa ni pulak kan. So cute!!!!


Totally nonsense post. Sebab I dalam mode korek archive tumblr for all things cute.
What's your animal?

1 comment: