Shooting drama. Its a wrap!

13:56:00

Kalau tengok label 'the daily dosage of drama' itu semua daily life di Unisel. I AM SO GLAD ITS OVER!

Tak perlu jadi plastik lagi. Tak payah bergelumang dengan pelakon. Tak keliru mana kawan, mana lawan, mana perlu di tawan.

To quote Fadol: Kontrak persahabatan 2 tahun setengah, lepas tu putus.

I love that contract. Too bad I didn't sign one.

Tempoh dah tamat. Kontrak I tak disambung. Jadi boleh stop shooting drama dengan I.

ITS A WRAP!

You Might Also Like

3 comments

  1. how could you say this hani :(

    ReplyDelete
  2. i like this one..;)
    -azeera-

    ReplyDelete
  3. yup! that is exactly what you should do! STOP CARING FOR OTHER PEOPLE THAT TAKE YOU FOR GRANTED AND FOR THEIR OWN PURPOSES ONLY!! SCREW THEM!

    ReplyDelete

What Brings You Here?