How am I suppose to remember you when you forget me so easily?

No, Im not over the issue of being left out. But it is what it is lah kan?

Dari awal dulu I dah cakap, I selesa berkawan dengan lelaki. Less drama. Sekarang, I notice kawan-kawan lelaki tak senang lupakan kawan. Granted that you are a female friend like me who they seek to get acquainted to other girls. Which they rarely get but somehow still very persistent.

Belum seminggu pun habis semester, tapi dah lama tak dengar khabar berita dari kawan-kawan rapat. Takde mesej yang masuk, takde phone calls, kat Facebook pun jangan nak harap lah. Sorry lah kalau fikir I akan cari korang. I may miss you guys later on tapi I dah terasa. So takde lah nak sibuk mencari orang yang tak fikirkan I. And your farewell words? Forget it.

I sangat thankful ada 2 orang yang tak pernah lupa kawan. They left uni a year before me but they will call or text every time they're in Shah Alam. Even now that both of them are working, we still make plans to go out. Biarlah orang lain tak suka lepak dengan korang, dorang kutuk korang buaya (aku pun panggil tu jugak kadang2 =P), korang ada girl friends garang yang kuat cemburu, you guys are almost always there for me. Aku appreciate korang.

Tapi tu pun sampai bila korang nak ada kan? Pasni sure korang kahwin. Pindah balik negeri asal.

Safest bet? Always turn to the family. That's why we have cousins' weekend or Feed Me weekends every weekend we can.

3 comments:

  1. hani, i know exactly how you feel. I've been thru this too many times, and rasanya benda ni still mcm tu jugak. smp ade satu tahap tu i rasa, friends are totally useless. fuhhh. chill k hani! <3

    ReplyDelete
  2. im in the same situation kot. a male better then female isnt it? hee. sory sebuk jp kt sini. heee

    ReplyDelete