Lantaklah

Dulu aku dengan panas hati pernah tulis ni untuk kau. Sumpah! Kali ni aku rasa nak keluarkan entri panjang maki kau lagi. Naseb kau baik, kau tak buat taik kali kedua dengan aku. Nasib tak baik kau, kau buat taik dengan orang yang capable for finer revenge. For that, I wish you good luck.

Serious weh, setan apa dah masuk badan kau? Aku tak sangka teruk camni dah kau. Aku yang kesian dan sedih bila tengok senang-senang orang rosakkan diri. Padahal orang tu takde rasa nak selamatkan diri sendiri pun.

Kenapa 2 orang yang pernah aku rapat, pernah kenal sebagai orang yang memang sembah Allah (literally) tiba-tiba berubah 90 darjah?

Mungkin akan keluar alasan macam-macam kalau ditanya, tapi pada aku.. Betullah lelaki memang tunduk pada satu nafsu, perempuan.

0 Comments:

Post a Comment