I feel like slapping someone

Im protective when i started to care about others. Especially girls.
And damnit! One of them is ROSAK! I know its not my live to live, tapi its frikkin annoying bila u got to know about the wrong things they're doing lepastu dengan bangganya mereka pegi canang satu dunia. Bodoh! Nothing to be proud of lah gila, sedar sikit boleh? You're young...tak padan dengan umur. Mix dengan orang salah, pandai2 lah jaga diri. Yang pergi ikut buat apa? Tak dapat benefits pun. Ishk! Lama dah simpan, its bursting out sebab makin lama makin teruk. And its worrying! Tell me, how can i help you when you dont want to help yourself? Cakap banyak2 tak guna gak, u have to make the choice. Jangan tunggu sampai bende yang xleh handle jadi baru nak sedar. Perlease laaa, time tu i'll rub it in your face. Dont make me say I told you so.

0 Comments:

Post a Comment