Singgah je ke?

Taknak komen sekali?

Saya tau awak ada banyak benda nak cakap dekat saya. Tapi tiap kali awak tak cakap pun. Benda lain yang jadi. Saya pun malas la bila dah tersasar dari tujuan asal.

Saya benci confrontation. Tapi perlu confront dan2 tu untuk kasi masalah selesai. Sebab tu kalau ada problem saya nak settle terus, secepat mungkin. Kadang-kadang saya bagi orang tu cooling period. Tapi yang pasti saya tak suka tangguh, tak suka simpan lama-lama. Semakin lama semakin melarat. Lagi dipendam jadi lagi besar, makin parah.

Disebabkan hal ni dah lama sangat. Saya tolak tepi je. Tak larat nak tanggung dah. Buat sakit kepala fikir banyak sangat. Tak ke mana pun. Awak fikir lah nak settlekan macamana di tempat awak. Saya kat sini pilih avoidance. I dont want to compromise, i dont want to collaborate and i definitely dont want competition. Kita resolve sendiri2 je okay?

0 Comments:

Post a Comment