KL ada KLCC doh!

I'm in the bus ditemani Abang Bruno, expected to arrive at 7pm. I've slept for 2 hours straight. would continue on had the chair I am sitting in recline all the way. Malangnya ni seat di hujung bas. Jadi tak boleh recline lebih-lebih macam orang lain. Kalau boleh recline pun Ill still be bored.

I miss the bus ride with Yonkey. That was really fun! 5 hours passed as if its only an hour. Macam reunion sekolah. Eh memang reunion kawan sekolah pun. Gila banyak gossip! Sigh. Every bus ride after that one was LAME. I really need a good company for the next bus ride. Dah 3 kali balik sorang. Bosannnn!

Balik KL sebab macam-macam sebab. I tanak post dulu sebab kalau plan mesti tak menjadi. So nak tengok which plan happens and which one doesnt. Yang penting, next week nak pergi Hard Rock lagi! Ada showcase lagi! Malaysian legends perform. Heh heh heh!

Okay wireless macam ada takde. I tengah takde benda nak cerita pun sebenarnya. Im in a happy phase. Things have turned out good again. Better actually. Takde dilemma, takde drama. Orang semua tengah busy exam. Takde time nak make fuss on me. Hehehehehee.

Pasni kalau emo rempit type style senang je, Aku pilih KLCC doh!

0 Comments:

Post a Comment