When did they grow up?

Its my final day of internship! I baru lepas tengok Hum Saath Saath Hain, pastu viewed old photos on my cousin's FB album. And I found myself crying and laughing in one go. Dah macam bipolar.






Tengok old photos for sure ada gambar of late family members. Dah tentu bergenang lah. Pastu nak tambah emotional sorang-sorang sebab tengok gambar nieces and nephews yang dulu bulat montel macam bola, tapi sekarang dah besar panjang. Dahlah baru balik dari rumah diorang. Terasa sangat dah beza.

Noin, Hakim and I talked about How I Met Your Mother episodes. And Iki just got back from watching the Arsenal practice session at the stadium. They're all grown up!

This was them, then.

And this is them, now. Terpaksa keluar gambar sebelum bertutup. Maaf ye.


When did all this happen????

0 Comments:

Post a Comment