Our client is in Shah Alam, so we need his assistance to send artworks over there. The thing about him is he speaks macam he owns the bloody company. As if our life depended on him, as if we owe him his life! Eeeeeeeeee!!!!! I taktau how the hell everyone in the office boleh tahan his service. It sucks! Bercakap macam orang gasar. And to think of it, every single person in the office up to the MD speaks softly, and berbahasa elok bila dengan dia. Sorry lah! Mula-mula aku pun bercakap elok. Tapi kau tak beragak nak buat perangai langsi, memang aku tunggu je.
Come on lah! I'm doing my work, so he should do his and not be damn ignorant to other people's needs because we are suppose to work together here! When we ask you to wait, you wait! Kau nak bising kena marah, kau kena marah hantar lambat je. Orang lain yang buat kerja (lebih dari kau) kena marah dengan bos sebab client tak dapat barang, kena marah dengan client sebab janji tak ditepati. Eeeeeeeeee sebulan lebih aku sabar. Aku ni dahlah bukan jenis tahan sabar.
Ambek! Email sent directly to the despatch's boss. Dah kena panggil, berani pulak kau datang bilik boss aku ajak dia pergi jumpa boss kau? Ek elleeeeee! Dah ah wey! Satu office ni menyampah dengan perangai kau. Aku berharap ada tindakan diambil sebab kau tu buruk laku. Adab takde. Tak salah pun cakap elok2 dengan orang. Orang lain ni yang gaji dua tiga ribu lagi tinggi dari kau pun lagak tak sehebat kau.
Aku ni kan, kalau boleh tanak buruk sangka kat orang. Tapi kau punya perangai terus buat aku tak suka kau. Dalam pada tu pun aku telan je tengok kau camtu. Tapi dalam hati memang ada niat nak cari pasal dengan kau sekali sebelum aku berhenti kerja sini. Tengok-tengok sempat jadi sebelum bertindak. Kau tu kan derr memang stok lu langsi lu mati punya type. Sebab tu lah kau punya level takat tu je.
Eeeeee rempit gila!
ReplyDeleteMemang padan dengan muka dia.
ReplyDelete