Can I fall in like with you?

Aku orangnya yang halus jiwa. Aku luarannya kasar, tapi isinya lerai.
Aku orang yang boleh tumpah titisan kaca dari sekecil goresan jiwa.
Aku juga boleh berharap semua pada yang datang beri petanda.

Tapi aku ada benteng yang tak mahu aku robohkan sendiri.
Skeptikal dalam diri aku terlalu tinggi.
Aku tunggu datangnya Arjuna aku.
Kalau wujudnya dia, hanya dia yang mampu.

Truth to be told, you nearly did that.
But I've said before, I'm not sure if its you.
Too soon to tell. Too soon to allow my heart to say I do.
Even in denial, I know there's too much similarities in me and you.
I don't want to want to love. Because this happens.
Always thinking of you and never saying anything to you.

I like us as friends. I would very much like us to remain friends.
Therefore, can I fall in like with you?

0 Comments:

Post a Comment