Blowing off some steam

17:20:00

Tak payah betul kan orang, orang tu dah cukup betul. Atau mereka tak mahu dibetulkan.

Tak perlu ramah. Buat baik berpada-pada. Lebih baik sangat dipijak kepala, diumpat, dicaci. Ikhlas tu perkataan je. Tak nampak. Tak rasa. Tak payah!

Jangan rasa kita baik dengan orang, orang baik dengan kita juga. Jangan mengharap apa kita bagi, kita dapat juga. Ayat tu menjadi bila kita buat jahat je. Karma baik jarang sekali datang.

Jadilah kera sumbang. Sebab kadang-kadang apa cara pun akan jadi selumbar di mata orang. Kita tak tahu. Tapi kita ni macam duri yang menusuk dan menoreh orang yang pandang kita.

Bosan ah! Benda sama, ulang semula, pelakon lain tapi masih serupa.

You Might Also Like

1 comments

What Brings You Here?